Fordonsinnehavare
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna från fordonsägare.
Skada på fordon
- Jag har en skada på bilen – vad gör jag?
- Jag håller inte med om beslutet och vill göra en överklagan. Hur gör jag det?
- Vilken verkstad ska jag lämna in mitt fordon på?
- Behöver jag som fordonsägare betala för felsökningen?
- Varför valde ni att reparera mitt fordon med begagnade delar?
- Hur ser jag status på mitt skadeärende?
Villkor
Skada utomlands
Vägassistans - Road Assist
Hyrbilsförsäkring - Rental Car
Våra produkter
Mina produkter och avtal
- Varför behöver ni e-postadress till mig som fordonsägare?
- Jag ska sälja mitt fordon, fortsätter garantin/försäkringen att gälla?
- Kan jag som fordonsägare förlänga avtalet på min garanti?
- Mitt förlängningserbjudande har gått ut, kan jag köpa försäkring ändå?
- Hur loggar jag in som fordonsägare?
- Jag är fordonsägare och har glömt mitt användarnamn och lösenord, hur gör jag?
- Vad händer när mitt fordon passerar maximal ålder eller körsträcka?
- Jag har inte fått något garanti- eller försäkringsbevis. Hur kan jag se och uppdatera mina kontaktuppgifter?
- Hur avslutar jag min försäkring/garanti?